USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET (FAQ)

 

Tietokannastamme löydät lisää ohjeita ja muuta hyödyllistä tietoa:

Tietokantaan

 

MIKSI OSTAA OHJELMISTO LIZENGOLTA?

Asiantuntevaa neuvontaa ja apua asennukseen:

Oikean ohjelmiston löytämiseksi, saat meiltä yksilöllistä, tarpeisiisi sopivaa neuvontaa.

Lisäksi koulutetut teknikkomme ovat käytettävissäsi ilmaiseksi sähköpostin, puhelimen, suoran chat-palvelun tai etähuollon välityksellä. Heidän puoleen voit kääntyä kaikissa kysymyksissäsi.

Meillä on jo yli 500 000 tyytyväistä asiakasta, jotka luottavat Lizengoon.

Lizengosta saat käyttöösi testattua laatua:

perustamisvuodesta 2013 lähtien olemme sitoutuneet tarjoamaan parasta laatua asiakkaillemme.

Auditoinnista huolehtiminen:

ohjelmistojen auditoinnissa toteutamme toimitettujen tuotteiden osalta täyden kirjeenvaihdon ohjelmiston valmistajan kanssa sekä selvitämme kaikki esiin nousevat kysymykset.

Koulutettu tiimimme auttaa sinua kaikissa kysymyksissäsi, jotka liittyvät ohjelmien käyttöön kotona tai yrityksessä.

ONKO OHJELMISTON KÄYTTÖOIKEUS MÄÄRÄAIKAINEN?

Meiltä ostettu ohjelmisto on tarkoitettu pysyvään käyttöön.

Tuotekoodi avaa ohjelmat pysyvästi ja ilman aikarajoituksia. Jos näin ei ole, se on erikseen selvästi merkitty.

Esimerkki: Office 365 -versio on voimassa yhden vuoden. Joissakin muissa ohjelmissa sinun on valittava haluamasi voimassaoloaika ennen ostamista.

ONKO KÄYTTÖOIKEUTENI IKUINEN?

Voit käyttää latauksiasi aina, koska ne on merkitty asiakastilillesi.

Latauslinkit löytyvät asiakastililtäsi napsauttamalla Oma tili -kohtaa oikeassa yläkulmassa ja valitsemalla vasemmalla olevasta valikkorivistä Tilaukset. Näet jokaisen tilauksen latauslinkit..

Saat yleiskatsauksen kaikista meiltä saapuneista latauksista aikajärjestyksessä ja voit ladata ne milloin tahansa.

Lähetämme sinulle ladattavat linkit myös tuoteavaimet sisältävässä sähköpostiviestissä. Linkkien käyttäminen myös sieltä käsin onnistuu milloin tahansa.

Viimeksi katsottu
Live Chat Live Chat